субота, 4 квітня 2020 р.

З досвіду дистанційного карантинного навчання математики

            В умовах жорстких карантинних обмежень, вчителі роблять все можливе, щоб учням не нудьгувалось і щоб карантин був у користь, а не на шкоду. Адже 8-10 годин у смартфоні-це міна уповільненої дії.
Освітніх ресурсів предостатньо сьогодні, щоб організувати дистанційно більш-менш якісний освітній процес. Учням сьогодні не складає труднощів встановити на смартфон додаток Zoom для відеоконференцій з учителем, а також використати Google сервіси, для реєстрації в особистому кабінеті Classroom, де вони щоденно згідно розкладу одержують завдання, а також інструкції, відео, презентації, для полегшення засвоєння матеріалу, ну і звичайно відеоконференції, до яких і вчитель і учні готуються. Навіть учні 5-х класів, на моє велике здивування, при підтримці своїх рідних справились із встановленням програм на смартфон чи комп'ютер і дуже активно виходять на відеоурок та виконують всі завдання в Classroom.

Немає коментарів:

Дописати коментар