В умовах жорстких карантинних обмежень, вчителі роблять все можливе, щоб учням не нудьгувалось і щоб карантин був у користь, а не на шкоду. Адже 8-10 годин у смартфоні-це міна уповільненої дії.
Освітніх ресурсів предостатньо сьогодні, щоб організувати дистанційно більш-менш якісний освітній процес. Учням сьогодні не складає труднощів встановити на смартфон додаток Zoom для відеоконференцій з учителем, а також використати Google сервіси, для реєстрації в особистому кабінеті Classroom, де вони щоденно згідно розкладу одержують завдання, а також інструкції, відео, презентації, для полегшення засвоєння матеріалу, ну і звичайно відеоконференції, до яких і вчитель і учні готуються. Навіть учні 5-х класів, на моє велике здивування, при підтримці своїх рідних справились із встановленням програм на смартфон чи комп'ютер і дуже активно виходять на відеоурок та виконують всі завдання в Classroom.
Сторінки
- Головна сторінка
- 5 клас
- 6 клас
- 7 клас
- 8 клас
- 9 клас
- 10 клас
- 11 клас
- Інформатика
- Портфоліо
- Резюме
- Проект
- Виховні години
- Корисні посилання
- Вчителю математики
- Наша гордість
- Кенгуру
- Підготовка до ЗНО
- ДПА
- Шкільна олімпіада
- Олімпіада ІІ і ІІІ
- Кабінет математики
- Дистанційне навчання
- Фотомиті
- Сценарії
- Діагностичні к_р 5-11
- Методична робота
- Самоосвіта
- Мої сертифікати
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар