Вчителю довірено найдорожче-виховання і навчання дітей, майбутнього нашої країни.
Добре розуміючи важливість цього завдання, я, як класний керівник, починаю свою роботу із вивчення особистостей. У своєму досвіді маю певні форми, методи і методики.
Однією з них є методика "Місточок", суть якої полягає в тому, що я вивчаю особистість дитини через класовода, який виховував цю дитину у школі І ступеня, через ровесників, бабусь, дідусів, вихователів дошкільної групи дитячого садочка, шкільного лікаря, практичного психолога.
Наступна методика- "Я в сім'ї - сім'я в мені".
Особливість цієї методики зводиться до того, що я вивчаю особливості сім'ї, запрошую батьків на консультації, відвідую сім'ї, вивчаю родинне коло, робоче місце дитини, особливості комунікативної функції, ідеали, традиції сім'ї, соціальний статус сім'ї.
Наступна методика- "Я в сім'ї - сім'я в мені".
Особливість цієї методики зводиться до того, що я вивчаю особливості сім'ї, запрошую батьків на консультації, відвідую сім'ї, вивчаю родинне коло, робоче місце дитини, особливості комунікативної функції, ідеали, традиції сім'ї, соціальний статус сім'ї.
Немає коментарів:
Дописати коментар