Мета. Перевірити знання, уміння і навички учнів з теми. Здійснити тематичний контроль знань.
Тип уроку. Перевірки знань
План уроку
І Організаційний момент
ІІ. Контрольна робота
Варіант І
1. На шкільному вечорі присутні 30 учнів 10 класу і 20 учнів 11 класу. Яка ймовірність того, що учень, з яким ви розмовляєте, навчається в 10 класі? (2 б)2. Скільки різних парних чотирицифрових чисел можна скласти із цифр: 1,3,5,7,0, якщо цифри в числі не повторюються?(2 бали)
3. Скількома способами можна обрати президію з трьох учнів на класних зборах, якщо присутні 20 учнів? (2 бали)
4. На олімпіаді з математики учні одержали такі бали:
Номер учня за списком 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Кількість балів 1 2 1 3 2 3 3 12 11 7 12 10
Складіть частотну таблицю, побудуйте полігон частот, визначте центральні тенденції. (2 б)
5. У кошику з грибами 10 % підосичників і 40 % сироїжки Яка ймовірність того, що взятий навмання гриб буде сироїжкою або підосичником? (2 б)
6. Скількома способами можна розмістити 8 підручників на полиці так, щоб алгебра і геометрія стоятили поруч?(2б.)
Варіант ІІ
1. Із 20 квитків, занумерованих числами від 1 до 20, навмання вибирають один. Яка ймовірність того, що номер витягнутого квитки не ділиться ні на 5, ні на 2? (2 бали)
2. Скільки шестицифрових чисел , кратних п'яти, можна скласти із цифр: 1,2,3,4,5,6, при умові, що числа в числі не повторюються?
3. У кошику з фруктами 30 % яблук і 60% груш. Яка ймовірність того, що вибраний навмання фрукт буде яблуком або грушею? (2 б)
4. За день продали 12 пар чоловічого взуття з такими розмірами:
Номер пари взуття 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Розмір 41 39 40 40 42 43 43 42 41 41 38 39
Складіть частотну таблицю, побудуйте полігон частот, визначте центральні тенденції. (2бали)
5.Скількома способами можна розмістити 7 різних підручників на полиці так, щоб хімія і фізика стояли поруч? (2 бали)
6.Для чергування у класі із 20 учнів необхідно обрати 2 чергових. Скількома способами це можна зробити? (2 бали)
Додатково тестові завдання . Тести для підготовки до ЗНО
Немає коментарів:
Дописати коментар