Математика 5 клас
10.10.2016
Тема. Розв'язування вправ.
12.10.2016
Мета. Розширити і поглибити знання учнів про дії додавання і віднімання натуральних чисел. Вчити практичному застосуванню набутих знань. Розвивати в учнів логічне мислення, кмітливість. Виховувати самостійність та культуру математичних записів.
Обладнання. ППЗ "Математика 5". Тести.
Тип уроку. Закріплення знань.
ІІ Математична розминка
1. На скільки число 280 більше від числа 150?
2. Різниця між найбільшим і найменшим трицифровим числом є число...
3. Як зміниться різниця, якщо зменшуване збільшити на 10, а від’ємник — на 4?
4. Як зміниться різниця, якщо зменшуване зменшити на 8, а від’ємник — на 6?
5. Зменшуване збільшили на 5. Як потрібно змінити від’ємник, щоб різниця зменшилася на 9?
ІІІ Розв'язування вправ
1 рівень № 200, 206, 211
2 рівень №210, 213, 217
3 рівень № 223, 225, 230
4 рівень № 237,239-243
IV. Закріплення і систематизація знань.
V. Підсумок уроку
VI Домашнє завдання 1-2 рівень № 229,234
3-4 рівень № 237,241
11.10.2016
Тема. Розв'язування вправ. Самостійна робота.
Мета. Розширити і поглибити знання учнів про дії додавання і віднімання натуральних чисел. Вчити практичному застосуванню набутих знань.Провести поточний контроль знань Розвивати в учнів логічне мислення, кмітливість. Виховувати самостійність та культуру математичних записів.
Обладнання. Тестова перевірка знань.
Тип уроку. Закріплення і систематизація знань.
Обладнання. ППЗ "Математика 5". Тести.
Тип уроку. Закріплення знань.
План уроку.
І Організаційний моментІІ Математична розминка
1. На скільки число 280 більше від числа 150?
2. Різниця між найбільшим і найменшим трицифровим числом є число...
3. Як зміниться різниця, якщо зменшуване збільшити на 10, а від’ємник — на 4?
4. Як зміниться різниця, якщо зменшуване зменшити на 8, а від’ємник — на 6?
5. Зменшуване збільшили на 5. Як потрібно змінити від’ємник, щоб різниця зменшилася на 9?
ІІІ Розв'язування вправ
1 рівень № 200, 206, 211
2 рівень №210, 213, 217
3 рівень № 223, 225, 230
4 рівень № 237,239-243
IV. Закріплення і систематизація знань.
V. Підсумок уроку
VI Домашнє завдання 1-2 рівень № 229,234
3-4 рівень № 237,241
11.10.2016
Тема. Розв'язування вправ. Самостійна робота.
Мета. Розширити і поглибити знання учнів про дії додавання і віднімання натуральних чисел. Вчити практичному застосуванню набутих знань.Провести поточний контроль знань Розвивати в учнів логічне мислення, кмітливість. Виховувати самостійність та культуру математичних записів.
Обладнання. Тестова перевірка знань.
Тип уроку. Закріплення і систематизація знань.
Тема. Числові та буквені вирази. Формули.
Немає коментарів:
Дописати коментар