неділю, 9 жовтня 2016 р.

Незабаром у нас на уроці

Математика 5 клас

10.10.2016 
Тема. Розв'язування вправ.
Мета. Розширити і поглибити знання учнів про дії додавання і віднімання натуральних чисел. Вчити практичному застосуванню набутих знань. Розвивати в учнів логічне мислення, кмітливість. Виховувати самостійність та культуру математичних записів.
Обладнання. ППЗ "Математика 5". Тести.
Тип уроку. Закріплення знань.

План уроку.
І Організаційний момент
ІІ Математична розминка
1. На скільки число 280 більше від числа 150?
2. Різниця між найбільшим і найменшим трицифровим числом є число...
3. Як зміниться різниця, якщо зменшуване збільшити на 10, а від’ємник — на 4?
4. Як зміниться різниця, якщо зменшуване зменшити на 8, а від’ємник — на 6?
5. Зменшуване збільшили на 5. Як потрібно змінити від’ємник, щоб різниця зменшилася на 9?
ІІІ Розв'язування вправ
1 рівень № 200, 206, 211
2 рівень №210, 213, 217
3 рівень № 223, 225, 230
4 рівень № 237,239-243
IV. Закріплення і систематизація знань.
V. Підсумок уроку
VI Домашнє завдання 1-2 рівень № 229,234
3-4 рівень № 237,241
11.10.2016
Тема. Розв'язування вправ. Самостійна робота.
Мета. Розширити і поглибити знання учнів про дії додавання і віднімання натуральних чисел. Вчити практичному застосуванню набутих знань.Провести поточний контроль знань Розвивати в учнів логічне мислення, кмітливість. Виховувати самостійність та культуру математичних записів.
Обладнання. Тестова перевірка знань.
Тип уроку. Закріплення і систематизація знань.
12.10.2016
Тема. Числові та буквені вирази. Формули.



Немає коментарів:

Дописати коментар