Тип уроку. Комбінований
Обладнання. Таблиця, презентація
План уроку
І Організаційний момент
ІІ Перевірка домашнього завдання
Математичний диктант
В-1
1) Скільки ребер має восьмикутна призма?
2)Яку фігуру одержимо при перерізі призми площиною, паралельною основі?
3)Побудувати переріз трикутної призми площиною,яка проходить через ребро основи та середину бічного ребра.
4) Знайти висоту правильної шестикутної призми, сторона основи 6 см, кут між діагоналлю бічного ребра і ребром основи 30 градусів.
5) Твірна конуса 20 см, нахилена до площини основи під кутом 45 градусів. Знайти радіус основи конуса.
В-2
1) Скільки ребер має дванадцятикутна призма?
2)Яку фігуру одержимо при перерізі чотирикутної призми площиною, яка містить діагональ призми?
3)Побудувати переріз чотирикутної призми площиною,яка проходить через діагональ основи та середину бічного ребра.
4) Знайти висоту правильної трикутної призми, сторона основи 4 см, кут між діагоналлю бічного ребра і ребром основи 45 градусів.
5)Твірна конуса 25 см, нахилена до площини основи під кутом 45 градусів. Знайти радіус основи конуса.
В-1
1) Скільки ребер має восьмикутна призма?
2)Яку фігуру одержимо при перерізі призми площиною, паралельною основі?
3)Побудувати переріз трикутної призми площиною,яка проходить через ребро основи та середину бічного ребра.
4) Знайти висоту правильної шестикутної призми, сторона основи 6 см, кут між діагоналлю бічного ребра і ребром основи 30 градусів.
5) Твірна конуса 20 см, нахилена до площини основи під кутом 45 градусів. Знайти радіус основи конуса.
В-2
1) Скільки ребер має дванадцятикутна призма?
2)Яку фігуру одержимо при перерізі чотирикутної призми площиною, яка містить діагональ призми?
3)Побудувати переріз чотирикутної призми площиною,яка проходить через діагональ основи та середину бічного ребра.
4) Знайти висоту правильної трикутної призми, сторона основи 4 см, кут між діагоналлю бічного ребра і ребром основи 45 градусів.
5)Твірна конуса 25 см, нахилена до площини основи під кутом 45 градусів. Знайти радіус основи конуса.
III. Вивчення нового матеріалу
Презентація
Немає коментарів:
Дописати коментар