Мета. Ознайомити учнів із математичним поняттям"перпендикулярні прямі",їх властивості,
символами для позначення перпендикулярності прямих.
Формувати уміння і навички визначати відстань від точки до прямої. Вдосконалювати графічні уміння інавички учнів. Розвивати самостійність, уважність. Виховувати культуру математичного письма.
Тип уроку. Ознайомлення з новим матеріалом
Обладнання. Презентація
План уроку
І Організаційний етап
ІІ Перевірка домашнього завдання
1. Індивідуалне опитування. Перевірка завдань, заданих за підручником
Актуалізація опорних знань
-Яке взаємне розміщення прямих на площині?
-На якому малюнку прямі мають одну спільну точку?
-На якому малюнку прямі не мають спільних точок?
-На якому малюнку прямі мають дві спільні точки?
-На якому малюнку прямі мають безліч спільних точок?
ІІІ. Вивчення нового матеріалу. Мотивація навчальної діяльності. Ще 2,5 тис років тому в Стародавньому Єгипті вже вміли вимірювати кути. Найпростіший спосіб з допомогою вузлів вимірювали прямі кути. Нав'язували на мотузці 3,4,5, вузлів на однаковій відстані один від одного. і утворювали прямий кут. Ми живемо в епоху новітніх технологій а тому є достатньо технічних приладів для побудови і вимірювання прямих кутів: теодоліт, нівелір. Хоч і 3,4,5 застосовують і у сучасному житті.
1 Ознайомлення з поняттям "перпендикулярні прямі"
2 Властивості перпендикулярних прямих.
3. Перпендикуляр.Відстань від точки до прямої .
IVЗакріплення і систематизація вивченого
1 Розв'язування вправ усно і письмово.
V.Підсумок уроку. Мікрофон.
-Що нового дізнались з уроку.
- Які прямі називають перпендикулярними?
- Що таке перпендикуляр?
-Як знайти відстань від точки до прямої?
VI. Домашнє завдання.
Вивчити властивості перпендикулярних прямих.
Немає коментарів:
Дописати коментар