суботу, 24 жовтня 2015 р.

Вертикальні кути.



                                                          План уроку
І Організаційний етап

ІІ Перевірка домашнього завдання

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Математичний диктант
1. Виконайте малюнок: прямі а і b перетинаються в точці А.Позначте менший з утворених кутів цифрою 1, а решту кутів —послідовно цифрами 2, 3, 4;

2. Користуючись виконаним малюнком, заповніть пропуски в тексті:

1) 1 і … — суміжні, оскільки… .

2) 1 і … — вертикальні, оскільки… .

3) Якщо 1= 60°, то 2 = …, бо….

4) Якщо 1 = 60º, то 3 = …, оскільки… .

5) сума вертикальних кутів дорівнює 140 градусів. Знайдіть ці кути.

6) Один кут більший за суміжний у 5 разів. Знайди ці кути.

Учитель збирає 5 зошитів з диктантом для перевірки.Учні обмінюються зошитами і перевіряють , відповідно до запису на відкидній дошці.

ІV. Формування умінь і навичок.

1.Розв'язування вправ з підручника.Учні працюють у парах.

Розв’язати задачі.

1. Чи може сума трьох кутів, утворених у результаті перетину
двох прямих, дорівнювати 100º? 370º?

2. На малюнку знайдіть усі пари суміжних та вертикальних кутів.
Запишіть їх.

Знайдіть кут, якщо він втроє більший за суміжний з ним.

4.У результаті перетину двох прямих утворилися 4 кути. Знайдіть
величину кожного з них, якщо:

а) сума двох із них дорівнює 84°;

б) різниця двох із них дорівнює 45°;

в) один з кутів у 4 рази менший від другого;
г) сума трьох із них дорівнює 290°.
V.Закріплення вивченого.
VI.Підсумок уроку
VIІ. Домашнє завдання



Немає коментарів:

Дописати коментар