Тема уроку. Вертикальні кути. Розв'язування задач. Мета. Розширити і поглибити знання учнів про вертикальні кути, їх властивості. Вдосконалювати графічні уміння і навички. Розв'язувати задачі на застосування вивченого матеріалу.Виховувати самостійність, наполегливістьТип уроку. Закріплення і систематизації знань
План уроку
І Організаційний етап
ІІ Перевірка домашнього завдання
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Математичний диктант
1. Виконайте малюнок: прямі а і b перетинаються в точці А.Позначте менший з утворених кутів цифрою 1, а решту кутів —послідовно цифрами 2, 3, 4;
2. Користуючись виконаним малюнком, заповніть пропуски в тексті:
1) 1 і … — суміжні, оскільки… .
2) 1 і … — вертикальні, оскільки… .
3) Якщо 1= 60°, то 2 = …, бо….
4) Якщо 1 = 60º, то 3 = …, оскільки… .
5) сума вертикальних кутів дорівнює 140 градусів. Знайдіть ці кути.
6) Один кут більший за суміжний у 5 разів. Знайди ці кути.
Учитель збирає 5 зошитів з диктантом для перевірки.Учні обмінюються зошитами і перевіряють , відповідно до запису на відкидній дошці.
ІV. Формування умінь і навичок.
1.Розв'язування вправ з підручника.Учні працюють у парах.
Розв’язати задачі.
1. Чи може сума трьох кутів, утворених у результаті перетину
двох прямих, дорівнювати 100º? 370º?
2. На малюнку знайдіть усі пари суміжних та вертикальних кутів.
Запишіть їх.
Знайдіть кут, якщо він втроє більший за суміжний з ним.
4.У результаті перетину двох прямих утворилися 4 кути. Знайдіть
величину кожного з них, якщо:
а) сума двох із них дорівнює 84°;
б) різниця двох із них дорівнює 45°;
в) один з кутів у 4 рази менший від другого;
г) сума трьох із них дорівнює 290°.
V.Закріплення вивченого.
VI.Підсумок уроку
VIІ. Домашнє завдання
вертикальні кути from rtyn343
Немає коментарів:
Дописати коментар