Мета. Закріпити і розширити знання учнів про означення та властивості перпендикулярних прямих,
Формувати уміння і навички побудови перпендикуляра та визначення відстані від точки до прямої. Вдосконалювати графічні уміння і навички учнів. Розвивати самостійність, уважність. Виховувати культуру математичного письма.
Тип уроку. Ознайомлення з новим матеріалом
Обладнання. Презентація
План уроку
І Організаційний етапІІ Перевірка домашнього завдання
1 Математичний диктант
1) Прямі називають перпендикулярними, якщо...(І в) Через будя-яку точку на прямій можна...(ІІ)
2) Побудувати пряму а і точку А, яка належить прямій(Ів) Провести перпендикуляр до прямої через цю точку.
Побудувати пряму а і точку А, яка не належить прямій(ІІ в) Провести перпендикуляр до прямої через цю точку.
3) Побудувати дві перпендикулярні прямі і провести бісектрису ОК кута АОВ (І в)
Побудувати дві перпендикулярні прямі і провести вісектрису ОК кута ВОС(ІІ в)
4) Знайти кут КОВ (І в)
Знайти кут КОС (ІІ в)
5) Знайти кут, суміжний куту КОВ (І в)
Знайти кут , суміжний куту КОС (ІІ в)
6) Знайти градусну міру цього суміжного кута (І-ІІ в)
IVЗакріплення і систематизація вивченого
1 Розв'язування вправ усно і письмово.
V.Підсумок уроку. Мікрофон.
-Що нового дізнались з уроку.
- Які прямі називають перпендикулярними?
- Що таке перпендикуляр?
-Як знайти відстань від точки до прямої?
VI. Домашнє завдання.
Немає коментарів:
Дописати коментар